모나리자, 흡수력·통기성 강화한 성인용 기저귀 ‘액티브 그린케어’ 라인 7종 출시 Mona Lisa launches 7 typ…

김도형 0 34

1.jpg

 

 

 

성장하는 실버 시장 공략 위해 시니어 제품 브랜드 ‘액티브’ 라인업 강화
강력한 흡수력과 통기성 커버로 편안한 착용감 제공
다양한 기능과 사이즈로 체형별 맞춤 선택 가능한 다양한 라인업

Strengthen senior product brand 'Active' lineup to tap the growing silver market
Strong absorption and ventilating cover provide a comfortable fit
A variety of lineups that can be customized by body type with a variety of features and sizes.

 

(전국= KTN) 김도형 기자= 위생용품 전문기업 모나리자(대표 박세훈)가 뛰어난 흡수력과 통기성이 강화된 성인용 기저귀 ‘액티브 그린케어’ 라인 7종을 새롭게 출시했다고 17일 밝혔다.

 

엠에스에스(MSS) 그룹 산하의 모나리자는 2013년 ‘액티브한 삶의 추구’ 가치 실현을 목표로 성인용 기저귀 브랜드 ‘액티브’를 출시했다. 이번 액티브 그린케어 제품 라인업 강화를 통해 꾸준히 성장하는 실버 시장 공략에 나선다는 전략이다.

 

새로운 액티브 그린케어 성인용 기저귀는 강력한 흡수력과 뛰어난 통기성으로 오랫동안 사용해도 편안함을 느낄 수 있도록 설계됐다. 또 사용자 체형과 상황에 맞게 골라 사용할 수 있도록 다양한 기능과 사이즈로 출시됐다.

 

(National = KTN) Reporter Kim Do-hyung: Mona Lisa (CEO Park Se-hoon), a company specializing in sanitary products, announced on the 17th that it has released seven new lines of "Active Green Care" for adults with enhanced absorption and ventilation.

Mona Lisa, under the MSS group, launched the adult diaper brand "Active" in 2013 with the aim of realizing the value of "active pursuit of life." Its strategy is to target silver markets that are growing steadily by strengthening its lineup of active green care products.

The new Active Green Care adult diapers are designed to give you a sense of comfort even if you use them for a long time with strong absorption and excellent ventilation. It has also been released in various functions and sizes so that users can choose and use it according to their body shape and situation.

 

접착력이 좋아 여러 번 재부착이 가능한 매직벨트형과 입고 벗기 쉬운 팬티형, 일자형 및 라운드형 그리고 침대 위에 깔아 사용할 수 있는 클린매트 타입이 있다. 액티브 그린케어 매직벨트와 액티브 그린케어 언더웨어는 허리둘레에 따라 중형(M)이나 대형(L) 가운데 하나를 선택할 수 있다.

 

모나리자는 초고령화 시대에 접어들면서 성인용 기저귀에 대한 수요가 증가하고 있어 소비자의 요구사항도 다양해지고 있다며 다양한 수요를 맞출 수 있는 폭넓은 제품 라인업을 제공해 소비자에게 더욱 편안한 일상이 가능하도록 이번 제품을 출시했다고 밝혔다.

 

한편, 엠에스에스(MSS) 그룹 산하의 종합 위생용품 전문기업인 모나리자는 1977년 창립돼 40여년간 지속적인 연구 개발을 통해 친근하고 혁신적인 생활용품과 위생용품을 소비자에게 제공하고 있다. 또 방역이 생활화한 시대에 맞춰 다양한 방역용품 제품군을 소개하며 국내 시장은 물론 글로벌 시장까지 확장해 전 세계 방역에 이바지할 계획이다.

 

There are magic belt types that can be reattached several times due to their good adhesion, panty types that are easy to wear and remove, straight and round types, and clean mat types that can be used on the bed. Active green care magic belt and active green care underwear can choose between medium or large (L) depending on waist circumference.

Mona Lisa said, "As demand for adult diapers is on the rise as we enter the age of super-aging, consumers' needs are becoming more diverse," adding, "We have launched this product to provide a wide range of product lineups that can meet various demands, making our daily lives more comfortable for consumers."

Meanwhile, Mona Lisa, a comprehensive sanitary products company under MSS Group, was founded in 1977 and has been providing consumers with friendly and innovative household and sanitary products through 40 years of continuous research and development. In addition, the government plans to introduce a variety of anti-disaster products in line with the era when quarantine has become a part of daily life, and expand not only the domestic market but also the global market to contribute to global quarantine.

 

 


,

  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기
  • 카카오스토리로 보내기
  • 네이버밴드로 보내기

Comments